Retourbeleid (uw rechten)
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (het artikel dient wel door ons te zijn terugontvangen voor wij tot creditering overgaan). Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat zijn (niet ingebruik zijn genomen) en verpakking aan ons geretourneerd worden. ReflectiveSport vraagt u wel vooraf contact op te nemen over het retourneren van het product (tbv afhandelingsinstructie). Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@reflectivesport.nl

Indien artikelen niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (bijvoorbeeld verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor rekening van ReflectiveSport. Deze worden achteraf aan u gecrediteerd of tegelijkertijd terugbetaling van uw retourzending. Retourkosten dienen zo gunstig mogelijk te zijn voor beide partijen (indien brievenbuspakket van POSTNL dan dient deze manier gebruikt te worden, past het NIET door de brievenbus dan kan POSTNL pakket service gebruikt worden (<10kg = EUR6,75), meer informatie op www.postnl.nl/tarieven/pakketten. Overleg met ons indien u twijfelt! 

Retourprocedure
1. stuur een mailtje naar info @ reflectivesport.nl in met daarin uw gegevens, het product dat u wilt retourneren, ordernummer/factuurnummer, reden van retour
2. wij sturen u een antwoord per e-mail met daarin de verdere instructies.

 

Service & Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reflectivesport.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Deze website gebruik cookies. We slaan niet ongevraagd uw persoonlijke gegevens op. Accepteert u dit?